Seminar: “Program funkcionalnega učenja”

Seminar: “Program funkcionalnega učenja”

Z veseljem vas obveščamo, da bomo seminar Program funkcionalnega učenja zaradi velikega povpraševanja izvedli od maja do septembra 2023 v treh, med seboj povezanih delih.

Temelje Programa funkcionalnega učenja za otroke z različnimi zaostanki in težavami v razvoju sta v Angliji zasnovali in v dolgoletni praksi izvajali Katrin Stroh (logopedinja, socialna delavka in razvojna terapevtka) in Thelma Robinson (klinična psihologinja in učiteljica Montessori programov). 

Program je zasnovan na podlagi opazovanja igre otroka do drugega leta starosti. V tem najzgodnejšem, predverbalnem obdobju otrok raziskuje svet okoli sebe ter pridobiva temeljne izkušnje in znanja za poznejše učenje. Ko otrok zadovoljuje svoje potrebe po gibanju, zaznavanju, čustvenem, kognitivnem in socialnem razvoju, razvija tako imenovana učna orodja.

Učna orodja so miselni procesi, ki otroku omogočajo razmišljanje in s tem reševanje težav in izzivov. Z upoštevanjem načel funkcionalnega učenja in izbranimi dejavnostmi se poskušamo približati igri otroka s tipičnim razvojem. Otroku s težavami v razvoju tako omogočimo nadaljnje učenje govora in jezika ter kognitivni, motorični in čustveni razvoj.

V priponki sta prijavnica in vsebinska predstavitev seminarja.

Dodatne informacije daje koordinatorka seminarja Barbara Šömen Škrabolje:

Program (prenesi PDF)

Urnik (prenesi PDF)

Prijavnica (prenesi PDF)

Novice

VABILO na 4. izvedbo webinarja »Izvršilne funkcije in uravnavanje vedenja«

Sodobna nevroznanost in študije na področjih razvoja govora in jezika, strategij učenja in čustvene inteligence presenetljivo enotno zagovarjajo pomembnost spodbujanja razvoja veščin izvršilnih funkcij. Čeprav so bistvenega pomena, se z njimi ne rodimo. V življenju so nam dane priložnosti, da te veščine, ki nam omogočajo obvladovanje impulzov, načrtovanje in osredotočanje,

Preberi več

VABILO na 2. izvedbo webinarja »Izvršilne funkcije in uravnavanje vedenja«

VABILO na 2. izvedbo webinarja »Izvršilne funkcije in uravnavanje vedenja« Kratek opis vsebine webinarja “IZVRŠILNE FUNKCIJE IN URAVNAVANJE VEDENJA” Sodobna nevroznanost in študije na področjih razvoja govora in jezika, strategij učenja in čustvene inteligence presenetljivo enotno zagovarjajo pomembnost spodbujanja razvoja veščin izvršilnih funkcij. Čeprav so bistvenega pomena, se z njimi

Preberi več

Oksitocin in rezilientnost

Nove raziskave so pokazale, kako prilagodljiv je človeški oksitocinski sistem in kako ga lahko oblikuje okolje v zgodnjem otroštvu. Igranje z dojenčkom lahko pripomore k oblikovanju otrokovega hormonskega sistema, ki ugodno podpira razvoj prihodnjih socialnih interakcij. Glede na študijo, v kateri je sodeloval 101 dojenček in njegove matere, se pri dojenčkih, ki

Preberi več