Domov » Dejavnosti » Diagnostična ocena
Diagnostična ocena
Skozi pogovor in z raznovrstnimi preizkusi opredelimo/določimo močna področja ter učne in/ali druge razvojne izzive otroka ali mladostnika. Diagnostično ocenjevanje se izvaja v neposredni obliki srečanj. O rezultatih se pogovorimo s starši, lahko tudi z otrokom ali mladostnikom.
Predlagamo strategije in korake za ustrezno podporo v domačem in šolskem okolju. Skupaj oblikujemo cilje za podporno terapevtsko delo. Starši prejmejo pisno poročilo o rezultatih opravljene diagnostike.
Diagnostično oceno izvedemo tudi v primeru potrebe po drugem mnenju ali za potrebe postopka pri Komisiji za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami.
Novice
VABILO na 5. izvedbo webinarja »Izvršilne funkcije in uravnavanje vedenja«
Sodobna nevroznanost in študije na področjih razvoja govora in jezika, strategij učenja in čustvene inteligence presenetljivo enotno zagovarjajo pomembnost spodbujanja razvoja veščin izvršilnih funkcij. Čeprav so bistvenega pomena, se z njimi ne rodimo. V življenju so nam dane priložnosti, da te veščine, ki nam omogočajo obvladovanje impulzov, načrtovanje in osredotočanje,
VABILO na 4. izvedbo webinarja »Izvršilne funkcije in uravnavanje vedenja«
Sodobna nevroznanost in študije na področjih razvoja govora in jezika, strategij učenja in čustvene inteligence presenetljivo enotno zagovarjajo pomembnost spodbujanja razvoja veščin izvršilnih funkcij. Čeprav so bistvenega pomena, se z njimi ne rodimo. V življenju so nam dane priložnosti, da te veščine, ki nam omogočajo obvladovanje impulzov, načrtovanje in osredotočanje,
VABILO na 2. izvedbo webinarja »Izvršilne funkcije in uravnavanje vedenja«
VABILO na 2. izvedbo webinarja »Izvršilne funkcije in uravnavanje vedenja« Kratek opis vsebine webinarja “IZVRŠILNE FUNKCIJE IN URAVNAVANJE VEDENJA” Sodobna nevroznanost in študije na področjih razvoja govora in jezika, strategij učenja in čustvene inteligence presenetljivo enotno zagovarjajo pomembnost spodbujanja razvoja veščin izvršilnih funkcij. Čeprav so bistvenega pomena, se z njimi