O meni

O meni

Po poklicu sem specialna pedagoginja s specializacijo s področja družinske psihoterapije. Na svoji več kot 25-letni poklicni poti se srečujem z družinami, starši in njihovimi otroki ali mladostniki z različnimi razvojnimi, splošnimi učnimi in specifičnimi učnimi težavami ter vzgojnimi izzivi.

Ob raznih oblikah prostovoljnega dela z otroki, mladostniki in odraslimi ves čas iščem priložnosti za pridobivanje novih znanj. Številna izobraževanja in vsakodnevna praksa so mi pomagali oblikovati ustvarjalen pristop k izzivom učenja in starševstva in hkrati tankočuten pogled nanje (CV.pdf).

Rada se učim in znam za učenje navdušiti tudi druge. Skupaj s starši, otrokom ali mladostnikom zavzeto iščem pot, ki je za posameznika in družino v danem trenutku izvedljiva in izpolnjujoča. V vzdušju ustvarjalnosti in pozitivne podpore lahko tako skupaj najdemo nove rešitve. Te nove poti krepijo otrokove in mladostnikove razvojne potrebe, vodijo k boljšemu učnemu uspehu in utrjujejo odpornost/vzdržljivost vseh, ki so vključeni v terapevtsko-podporni proces.

Navdušujejo me glasba, narava in drža hvaležnosti. Rada kolesarim in vrtnarim. Pri soočanju z izzivi poskušam razmišljati »zunaj okvirov«, zato mi je napredek pomembnejši od popolnosti. Sledim lepoti skupne človečnosti, zaradi katere je vsakič znova možno še bolj srčno »v vsakem poganjku videti drevo, ki bo iz njega zraslo«.

Novice

VABILO na 4. izvedbo webinarja »Izvršilne funkcije in uravnavanje vedenja«

Sodobna nevroznanost in študije na področjih razvoja govora in jezika, strategij učenja in čustvene inteligence presenetljivo enotno zagovarjajo pomembnost spodbujanja razvoja veščin izvršilnih funkcij. Čeprav so bistvenega pomena, se z njimi ne rodimo. V življenju so nam dane priložnosti, da te veščine, ki nam omogočajo obvladovanje impulzov, načrtovanje in osredotočanje,

Preberi več

VABILO na 2. izvedbo webinarja »Izvršilne funkcije in uravnavanje vedenja«

VABILO na 2. izvedbo webinarja »Izvršilne funkcije in uravnavanje vedenja« Kratek opis vsebine webinarja “IZVRŠILNE FUNKCIJE IN URAVNAVANJE VEDENJA” Sodobna nevroznanost in študije na področjih razvoja govora in jezika, strategij učenja in čustvene inteligence presenetljivo enotno zagovarjajo pomembnost spodbujanja razvoja veščin izvršilnih funkcij. Čeprav so bistvenega pomena, se z njimi

Preberi več

Seminar: “Program funkcionalnega učenja”

Z veseljem vas obveščamo, da bomo seminar Program funkcionalnega učenja zaradi velikega povpraševanja izvedli od maja do septembra 2023 v treh, med seboj povezanih delih. Temelje Programa funkcionalnega učenja za otroke z različnimi zaostanki in težavami v razvoju sta v Angliji zasnovali in v dolgoletni praksi izvajali Katrin Stroh (logopedinja, socialna delavka in razvojna

Preberi več