Seznam 16-ih strategij za podporo samoregulaciji otroke in mladostnike spodbuja k opazovanju svojih čustev, občutkov, telesnih odzivov in svojih misli. Spodbuja jih k čuječemu sprejemanju svojih odzivov in k razmišljanju, kaj lahko naredijo, ko čutijo jezo, zaskrbljenost, žalost, vznemirjenost ali katerokoli drugo čustvo oz. občutek. S tem dobijo priložnost, da se bolje osredotočijo na svoje telo, prepoznavajo misli povezane s posameznimi občutki ter konstruktivno sodelujejo pri prepoznavanju in izbiri načina/ov, s katerimi moč čustev lahko spreminjajo. S tem se spremeni tudi otrokova ali mladostnikova pripravljenost za učenje.
Delovni listi so uporabni v domačem okolju, v vrtcu, v šoli, v vzgojni skupini ali pri individualnem delu z učenci ali dijaki.
Paket Kako si pomagam vsebuje:
- Navodila
- 8 barvnih delovnih listov (po 4 za deklice/najstnice in po 4 za dečke/najstnike), na vsakem delovnem listu je16 različnih strategij za podporo samoregulaciji
Z dejavnostjo podpremo razvoj veščin interocepcije, kritičnega mišljenja, radovednosti, opazovanja, govorno-jezikovnih veščin, komunikacije, socialnih veščin, samopresoje, samokontrole, čustvene regulacije, iniciativnosti, načrtovanja, pozornosti.